AnbefaletSe Content Committee diskutere Europa Tourens nye brand strategi

Se Content Committee diskutere Europa Tourens nye brand strategi

Du har sikkert set den sjove video med Europa Tourens Content Committee (indholdskomitéen, red.), hvor Thomas Bjørn, Tommy Fleetwood, Eddie Pepperell, Henrik Stenson og Lee Westwood drøfte nye idéer til video-indhold. Ellers se den i denne artikel på 19hul.dk, og fraklip fra optagelserne her.

De har holdt endnu et møde i forbindelse med at Europa Touren har lavet en ny brand strategi med nye logoer, som man kan se det i videoen ovenfor.

Tryk på højtaleren i højre hjørne af videoen for at få lyd på.

Som Tommy Fleetwood siger, så behøver det ikke være morsomt, og det bliver det så af den grund. Og Eddie Pepperell stiller det oplagte spørgsmål om, hvorfor Europa Touren overhovedet skal have re-brandes…

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev - udsendes hver mandag

Når du har skrevet din e-mail adresse og trykket tilmeld, modtager du en e-mail, hvor du skal bekræfte din tilmelding. Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet ved at trykke på linket i bunden af nyhedsbrevet eller sende en mail til info@19hul.dk. Vi passer på dine data - læs mere i vores persondatapolitik.

Relaterede artikler

Billedgalleri: Ferie for Alle 2025

Ferie for Alle og Dansk Golfshow 2025 afholdes i MCH Messecenter Herning fra den 21. – 23. februar. Se vores billedgalleri fra Ferie for...

Torsdag mødtes PGA Tour og LIV med Trump i Det Hvide Hus

For to uger siden mødtes PGA Tour med Donald Trump, og torsdag var der endnu et møde, hvor også LIV Golf var med, skriver...

De fem nyeste artikler på 19hul.dk