AnbefaletSe Content Committee diskutere Europa Tourens nye brand strategi

Se Content Committee diskutere Europa Tourens nye brand strategi

Du har sikkert set den sjove video med Europa Tourens Content Committee (indholdskomitéen, red.), hvor Thomas Bjørn, Tommy Fleetwood, Eddie Pepperell, Henrik Stenson og Lee Westwood drøfte nye idéer til video-indhold. Ellers se den i denne artikel på 19hul.dk, og fraklip fra optagelserne her.

De har holdt endnu et møde i forbindelse med at Europa Touren har lavet en ny brand strategi med nye logoer, som man kan se det i videoen ovenfor.

Tryk på højtaleren i højre hjørne af videoen for at få lyd på.

Som Tommy Fleetwood siger, så behøver det ikke være morsomt, og det bliver det så af den grund. Og Eddie Pepperell stiller det oplagte spørgsmål om, hvorfor Europa Touren overhovedet skal have re-brandes…

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev - udsendes hver mandag

Når du har skrevet din e-mail adresse og trykket tilmeld, modtager du en e-mail, hvor du skal bekræfte din tilmelding. Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet ved at trykke på linket i bunden af nyhedsbrevet eller sende en mail til info@19hul.dk. Vi passer på dine data - læs mere i vores persondatapolitik.

Relaterede artikler

Èt slags straf for langsomt spil i sin DP World Tour debut

Jacob Skov Olesen fik ikke ligefrem en drømmedebut på DP World Tour, da han fik ét slags straf for langsomt spil. Turneringen er afkortet...

Rasmus Højgaard fik 7 mio. kr. i Race to Dubai bonus

Med en 2. plads i DP World Tour sæsonfinalen blev Rasmus Højgaard også nr. 2 på Race to Dubai ranglisten, hvilket gav ham en...

De fem nyeste artikler på 19hul.dk