Lyngbygaard Golf er banebrydende med nyt koncept, hvor deltagerne køber en Gourmet World Golf Tour med champagne og fem menuer undervejs på runden. Og et Rolex til en værdi af 200.000 kr. for hole in one.
Golfspillet er meget andet end en traditionel 18 hullersrunde med vennerne i et lige så traditionelt turneringsformat. Både på amatørniveau og i de professionelles rækker arbejdes der på at udvikle en golfrunde til en eksklusiv event sammen med forretningsforbindelser eller gode venner. Company days er velkendte, men også her sker der nu en udvikling.
På Lyngbygaard Golf har man udviklet et nyt eksklusivt koncept kaldet Gourmet World Golf Tour, hvor målgruppen primært er erhvervsdrivende med interesse i at pleje de bedste kunder og forretningsforbindelser gennem en hel dag på golfbanen med gourmetoplevelser i den eksklusive ende. Første udgave af turneringen afvikles den 27. juni på Lyngbygaard Golf – med tilmelding på info@lyg.dk eller telefon 8744 1070. Blandt præmierne er bl.a. muligheden for at vinde et Rolex-ur til en værdi af 200.000 kr. for hole in one – sponsoreret af forhandler Knud Petersen, Aarhus.
Efter en velkomst med champagne og snacks fra Vinspecialisten vil spillerne på første teested blive modtaget med østers og champagne. Undervejs på runden forkæles spillernes smagsløg med fem gourmetmenuer fra Spanien, Frankrig, Italien, Latinamerika og de nordiske lande – suppleret med en lille fortælling fra det pågældende område.
Vinspecialisten står for de udsøgte vine, mens gourmetsponsorerne er Rømer, Grappa, Can Blau og No. 19. Baneservice serverer kaffe fra Segafredo og bl.a. cubanske cigarer. Efter præmieoverrækkelsen i klubhuset er der afgang til Carlton (sponsor) i Aarhus, hvor der bydes på drinks og socialt samvær. Prisen for et hold med fire personer og hele herligheden er 12.800 kr. – eksklusiv moms.
– Golfsporten har haft det svært gennem de senere år, og vi kan tydeligt mærke, at vi ikke bare kan gøre, som vi altid har gjort. Vi ser ændringer i sportens professionelle turneringer, senest med et godt eksempel fra weekendens GolfSixes, hvor matcherne var markant anderledes end de traditionelle turneringer. På samme måde prøver vi at tænke ud af boksen og lave noget andet end det, vi plejer. Gourmet World Golf Tour er en anderledes form for kundepleje. Vi sætter fokus på hele oplevelsen for derigennem at sætte et aftryk, som vores gæster vil huske, siger direktør for Lyngbygaard Golf, Thomas Nørret.
Besøg Lyngbygaard Golfs hjemmeside på www.lyg.dk.