ECCO Golf har lanceret en ny video kampagne, hvor nybegynderen Lasse skal lære at spille golf på seks måneder – målet er at vinde over Thomas Bjørn i Pro-Am turneringen op til Made in Denmark.
Det første afsnit af en serie på 12 kan ses ovenfor. Det er hensigten, at “The Rookie” både skal underholde og skabe interesse hos en yngre målgruppe, som endnu ikke spiller golf. Man vil også gerne nedbryde de barrierer, der kan være, når man begynder at spille golf.
Da det er en international kampagne, så tales der engelsk i kampagnen. Udover “The Rookie” vil man også lave 24 videoer med tips og tricks.
Videoerne kommer på ECCO Golfs Facebook side og på deres YouTube kanal, ligesom vi vil vise dem her på 19hul.dk.
Made in Denmark Pro-Am’en spilles onsdag den 23. august, mens selve Europa Tour turneringen spilles fra den 24. – 27. august på Himmerland Golf & Spa Resort.
Læs mere om ECCO Golf på www.ecco.dk og Made in Denmark på www.madeindenmarkgolf.dk.