ECCO Golf har forlænget sponsoraftalen med Asian Tour, så de fortsætter som den officielle sko-sponsor på Asian Tour i 2017 og 2018.
ECCO har også forlænget sponsoraftalen med ECCO Tour, så den løber til og med 2018 ligesom man har lavet en aftale med verdensetteren Lydia Ko.
Med Asian Tour partnerskabet vil ECCO’s 2017 kollektion med bl.a. topmodellerne ECCO Cool og ECCO Cage Pro få eksponering gennem Asian Tourens forskellige medieplatforme, ligesom ECCO vil være synlige ved turneringer.
– Vores aftale med Asian Tour var en ubetinget succes for begge parter i 2016. Vi er glade for at kunne annoncere vores forlængelse af partnerskabet frem til 2018, siger Jesper Thuen, som er er chef for ECCO Golf Asia-Pacific i en pressemeddelelse og fortsætter:
– Vi har gjort store fremskridt i markedet, og er ambitiøse for at fastholde det momentum. Partnerskabet giver os mulighed for at udvide vores marked og komme i forbindelse med golfspillere i hele Asien.
ECCOs golfkollektion bliver brugt af mange tourstjerner verden over såsom Fred Couples, Ernie Els, Smylie Kaufman, Peter Hanson, Thomas Bjørn, Lydia Ko, Minjee Lee, Caroline Masson og Gerina Piller.
Læs mere om ECCO Golf på golf.ecco.com.