59club har den 1 februar annonceret sin ekspansion til Norden med fokus på Danmark, Sverige, Norge og Island, hvor de bringer deres data af Mystery Shopper Audits, tilfredshedsundersøgelser og undervisningsmuligheder til medarbejdere – skabt specielt til golf- og oplevelsesindustrien.
Ekspansionsplaner har allerede medført, at der er etableret 59club-afdelinger, som i øjeblikket støtter hundredvis af golfklubber, resorts og management virksomheder i USA, Canada, Storbritannien, Europa, Asien, Mellemøsten, Afrika og senest Australien og New Zealand. Det var kun et spørgsmål om tid før de nordiske regioner skulle åbnes, da 59club arbejder på at hjælpe klubber med at udvikle og forme deres salgs- og kundeservice.
Efter et langt samarbejde med mellem 59club HQ European Tour Destinations er 59club glade for udsigten til at have 59club Nordic etableret så der kan tilbydes yderligere støtte til disse klubber og tiltrække mange flere som deler det fokus at højne serviceniveauet og skabe de bedste oplevelser for at optimere fastholdelse, og øge indtægter og overskud.
59club Nordic byder Sebastian Czyz Bendsen velkommen som salgschef. Sebastian er uddannet fra Kent State University, Ohio i USA med en BA i finans og en MA i Sport and Recreational Management, og efter en veludnyttet karriere inden for golf – senest i sit hjemland, hvor han arbejdede for Dansk Golf Union – slutter Sebastian sig til 59club med en værdifuld erfaring og en kærlighed for at uddanne og guide ledere imod nye muligheder og innovative ideer.
Simon Wordsworth, 59clubs administrerende direktør, udtalte i forbindelse med annonceringen:
– Sebastian er en rigtig go-getter, og har erfaring i den rolle, som kundeservice spiller for at udvikle golfspillet og holde spillerne begejstrede og loyale over for sporten. Og nu, hvor han slutter sig til 59club, er han klar til at tage den støtte og de oplysninger, han kan tilbyde klubberne, et skridt videre. Sebastian sætter pris på kompleksiteten i klubkulturer og har arbejdet med lignende kompleksiteter, da han støttede de amerikanske samarbejder med PGA of America, ClubCorp (nu Invited), TPC Network og Kemper Sports. Alle private golfvirksomheder, som søger efter midler til at optimere deres forretning, samt de seneste initiativer, der er leveret af Dansk Golf Union.
59club Nordic glæder sig til en Nordisk rejse i samarbejde med klubber som ønsker at skabe de ultimative oplevelser til deres medlemmer og gæster.